Czym są magazyny Self Storage?

Kontenery Self Storage to specjalnie przygotowane powierzchnie magazynowe dostępne w różnych rozmiarach. Służą do przechowywania rzeczy o różnym przeznaczeniu, na które zazwyczaj brakuje miejsca w domu, czy biurze. Pomieszczenia są czyste, suche i bezpieczne. Teren magazynów jest ogrodzony, oświetlony, monitorowany i strzeżony. Dostęp do kontenera jest całodobowy i swobodny dla wynajmującego dzięki unikalnemu kodowi. Użytkownikami są zarówno osoby prywatne, jak i firmy. Rozmiar przestrzeni i czas najmu dopasowywane są według indywidualnych potrzeb. W przypadku chęci powiększenia wynajmowanej powierzchni wystarczy przenieść się do większego wariantu, szybko i wygodnie. Przechowywane wewnątrz rzeczy to nie tylko wielkogabarytowe meble, sprzęt sportowy czy jednoślady, ale także drobne zbiory, kolekcje i różnego rodzaju dokumenty.

Grunt to porządek!

Czujesz, że dosłownie toniesz w stosach swoich dokumentów? Papierów stale przybywa, a Ty nie masz już gdzie tego wszystkiego chować? W takich warunkach ciężko jest zachować porządek, który w dokumentacji jest niezwykle ważny. Bałagan w papierach często powoduje, że zapominamy za coś zapłacić lub wydaje nam się, że to zrobiliśmy. Niekiedy zdarza się, że chaos pochłania coś ważnego i przez bardzo długi czas nie jesteśmy w stanie tego odnaleźć. Takie sytuacje zabierają nam bardzo dużo czasu, sprawiają, że niepotrzebnie się denerwujemy i czasami przewracamy dom do góry nogami w poszukiwaniu jednego paragonu czy gwarancji. W czym tkwi problem? Głównym powodem całego zamieszania jest zazwyczaj brak wystarczającej ilości przestrzeni, którą możemy przeznaczyć na magazynowanie wszystkich gromadzonych latami dokumentów i bałagan, który z tego powodu powstaje. Dlaczego więc nie przechowywać tego wszystkiego w magazynach Self Storage?

Magazyny Self Storage – idealne rozwiązanie na przechowywanie Twoich dokumentów

Magazyny Self torage dostępne są w różnych wariantach. Decydując się na jedną z większych opcji, możesz pomieścić w ich wnętrzu, chociażby wszystkie swoje meble podczas przeprowadzki. Wiemy jednak, że często wystarczy jedynie niewielka dodatkowa przestrzeń magazynowa, by w naszym domu mógł zapanować ład i porządek. Tak też jest w przypadku magazynowania dokumentów. Wybierając nawet nasz najmniejszy wariant kontenera samoobsługowego, bez trudu pomieścisz w nim wszystkie papiery, na które ciężko jest znaleźć odpowiednie miejsce w domu.

Magazyny Self Storage – rozwiązanie zarówno dla osób prywatnych, jak i dla firm

Nie tylko osoby prywatne borykają się z problemem braku wolnej przestrzeni potrzebnej do magazynowania dokumentów. Podobny, a nawet poważniejszy problem mają z tym firmy. Właściciele są bowiem zobowiązani do gromadzenia dokumentów takich jak: księgi podatkowe, kopie wystawionych rachunków, faktury, umowy z kontrahentami, teczki personalne i wiele innych. W przypadku firm, gdzie często wymagany jest określony czas przechowywania niektórych papierów, ich ilość potrafi rosnąc z dnia na dzień. W biurach zaczyna brakować na to wszystko miejsca, a większość z nich przecież i tak nie jest potrzebna na co dzień. Po wyznaczonym okresie, niepotrzebne dokumenty powinny zostać zniszczone, do tego czasu muszą jednak swoje przeczekać. Po co więc marnować na nie przestrzeń w biurze? Wygodnym rozwiązaniem będzie magazynowanie wszystkich tego typu papierów w magazynach samoobsługowych Self Storage.

Odpowiednia organizacja przestrzeni wewnątrz magazynu

Nie możesz jednak zapomnieć, że również wewnątrz kontenera organizacja i porządek są niezwykle ważne. Postaraj się jak najlepiej wykorzystać swoją dodatkową przestrzeń w magazynie. Możesz pomyśleć o wstawieniu do kontenera regału, na którym z łatwością będziesz mógł odnaleźć wszystkie ważne dokumenty. Półki można dodatkowo podpisać chronologicznie, alfabetycznie lub podzielić na kategorie. To już zależy od Ciebie! Świetnym rozwiązaniem będą również segregatory i teczki, które dla ułatwienia poszukiwań również należy starannie pogrupować i podpisać. Sprawdzą się także kolorowe samoprzylepne karteczki i flamastry. Wykorzystaj również okazję, by przejrzeć wszystkie swoje papiery. Może niektóre z nich nie będą już wcale potrzebne? Nie bój się poświecić na to całego dnia. Zrób to raz, a porządnie, po czym zapomnij o tym na długo. Zyskasz spokój i oszczędzisz mnóstwo czasu podczas każdych kolejnych poszukiwań potrzebnych papierów wewnątrz magazynu Self Storage. Jeżeli nie planujesz zaglądać do kontenera za często, a papiery gromadzisz „na wszelki wypadek”, do zachowania porządku, mogą wystraszyć Ci jedynie kartony. Pamiętaj jednak, by i w tym przypadku wszystko dokładnie pogrupować i podpisać pudła.

Bezpieczne przechowywanie dokumentów w magazynach Self Storage

Dlaczego nie skorzystać po prostu z piwnicy? Pierwszym problemem może okazać się jej brak. W wielu nowych budownictwach, deweloperzy nie uwzględniają ich w swoich planach. Natomiast w tych starych, piwnice zazwyczaj są wilgotne i zakurzone. Na przechowywanych w nich rzeczach, już po kilku tygodniach, może pojawić się grzyb. To zdecydowanie nie są odpowiednie warunki do magazynowania ważnych dokumentów. Kontenery samoobsługowe Self Storage są suche i czyste, dzięki czemu wszystkie Twoje papiery będą w nich bezpieczne przez długi czas.

Jeżeli uważasz, że porządek w Twoich dokumentach pozostawia wiele do życzenia, to nie zwlekaj dłużej, uporządkuj wszystko, podpisz, a jeżeli brakuje Ci na to miejsca – przywieź wszystko do magazynów samoobsługowych Self Storage! Ciesz się przestrzenią i porządkiem w domu.